Hangon Liikenne, Friman & Co tarjoaa linja-autoliikenteen aikataulunmukaisia reitti- ja tilausliikennepalveluja Etelä-Suomen läänissä. Arvomme ovat: turvallisuus, luotettavuus, ystävällisyys ja asiakaslähtöisyys.
Hangosta lähtevät vuorot liikennöimme – Hankoniemellä, Tammisaareen ja Karjaalle. Aikataulut löydät osoitteesta www.frimanmatkat.fi.
Tilausliikennepalveluja tarjoamme sekä koti- että ulkomailla. Pääasiallinen toimialueemme on Uusimaa sekä eteläinen Suomi. Palvelemme kotimaassa kaikkia asiakasryhmiä. Ulkomaalaisasiakasryhmät ovat elinkeinoelämän vieraat sekä Länsi-Uudellemaalle liikkuvat matkailijat.
Reiteistä, aikatauluista ja mahdollisista muutoksista tiedotamme aikataulujulkaisussamme sekä osoitteessa www.frimanmatkat.fi. Aikataulut osiosta löytyvät yksityiskohtaiset tiedot aikatauluistamme ja reiteistämme sekä mahdolliset poikkeavat ajopäivät. Tiedot löytyvät lisäksi Matkahuollon nettisivuilta www.matkahuolto.fi. Olemme keskittäneet liikenteen muutokset kesäkuun alkuun. Mahdollisten häiriötilanteiden varalta päivystyksemme toimii ympäri vuorokauden. Päivystyksen kautta hoidamme myös tilausajoihin mahdollisesti liittyvät ennalta arvaamattomat muutokset.
Käytössämme ovat Matkahuollon lipputuotteet ja kuulumme myös Matkahuollon informaatiojärjestelmään www.matkahuolto.fi. Käytössä on kertamaksun lisäksi useita erilaisia alennuslipputuotteita mm. työmatka-, seutu- ja kaupunkilippuja.
Kuljettajamme ovat kokeneita asiakaspalvelijoita, joista useat ovat kielitaitoisia. Koulutamme henkilökuntaamme säännöllisesti. Kaikki kuljettajamme ovat saaneet taloudellisen ja ympäristöystävällisen ajotavan koulutuksen. Korjaamo – ja huoltohenkilökuntamme perehdytetään uusiutuvaan kalustoon ja he noudattavat työtavoissaan ympäristövastuullisuutta. Linja-automme myös pestään ja siivotaan ympäristö huomioiden.
Henkilöstön tapa toimia perustuu arvoihimme ja laatutavoitteisiimme. Tietoa henkilökuntamme saa normaalissa päivittäisessä kanssakäymisessä toisten kuljettajien, esimiesten ja johdon kesken. Kiireellistä tiedottamista vaativat asiat henkilökuntaa tiedotetaan henkilökohtaisesti.
Peronsalen arbetar på ett sätt som stöder våra värderingar och kvalitetsmål. Personalen får information i den dagliga interaktionen mellan andra chaufförer, förmän och ledningen. I akuta situationer kontaktas personalen direkt.
Käytössänne on 8 bussia paikkamäärältään 19 – 50 paikkaa. Suurin osa autoistamme on tilausajovarusteltuja – varusteina mm. ilmastointi, WC, DVD, turvavyöt, alkolukot ym.
Asiakastyytyväisyys on yksi tärkeimmistä arvoistamme. Asiakastyytyväisyyttä mitataan satunnaisesti busseissa suoritetuin asiakaskyselyin. Nettisivuillamme olevan yhteyslomakkeen ja asiakaspalautteiden kautta toivomme saavamme tärkeää tietoa toimintamme laadusta.
Kaikki palautteet käsitellään välittömästi ja asiakkaalle vastataan nopeasti. Tavoitteena on, että asiakaspalaute käsitellään aina yhden työpäivän aikana. Mahdolliset korjausta vaativat toimenpiteet tehdään välittömästi.
Korvaamme asiakkaalle virheellisestä tai puutteellisesta toiminnastamme aiheutuvan välittömän haitan. Hinnan palautuksista ja vahingonkorvauksista neuvotellaan aina tapauskohtaisesti. Mahdollisista asiakaspalvelun epäkohdista toivomme saavamme palautteen mahdollisimman nopeasti, sillä se auttaa asian selvitystä. Asiakas on toimintamme kehittäjä – haluamme, että viihdytte busseissamme.